Isnin, 4 Jun 2012

KENANGAN BERSAMA


Samudera biru bayangan indah ,
Mentari ceria bersama,
Tanjung biru sangat indah,
Nyaman sungguh panorama.


Coretan alam ciptaan tuhan
Panorama pantai menusuk sukma
Kenangan bersama rakan seperjuangan,
Memori bercanda tawa bersama,



Aku ingin berkongsi memori manis ini bersama kamu.Seronok aku berkelah dengan rakan-rakan seperjuanganku selama 3 tahun menuntut ilmu di kolej. Pelbagai kenangan terlakar indah di kanvas memoriku. Pelbagai aktiviti santai telah dilakukan dengan jayanya. (Bangga aku dapat makan tepung. hehehehehehehe)

Aku jejakan kaki ke Tanjung Biru di Port Dickson, Negeri Sembilan. Cantik panoramanya dengan batuan di nun hujung di tanjung ...macam2 bentuk aku lihat....Ramai gak keluarga yang pergi mandi-manda.Seronok air laut masa tu pasang, jadi berendam mandi lama-lama kat pantai tu. Suam-suam je rasa airnya.....perghhhhhhhh masin air laut tu.....hehehehehe

Jenguk-jenguklah gambar gelagat aku dan rakanku yang macam-macam ragam yang mencurit hati walau tak terusik langsung.





















Ok.Seronok....................................heheheeheheh

( Sumber : Kredit gambar Mizah ) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan