Khamis, 22 Oktober 2015

DAH LAMA TAK UPDATE BLOG INI SUDAH BERSAWANG.

Assalamualaikum semua....
Kabare????? Waras opo ora......

 Sudah lama tidak update blog ini. Sedih sebab blog ini dah lama penulisnya menghilangkan diri. Ada bermacam-macan dugaan yang telah saya tempuhi setelah saya balik dari khusus pada tahun 2012. 
saya khusus GCAP di UNIKL Alor Gajah Melaka. Saya terkena gangguan misteri menyebabkan penyakit lama saya datang semula.
Sabar dan berusaha mencari penawar. Nak tahu apa penyakit misteri saya,,.......NANTIKAN...penulisan saya seterusnya.......


Abang Mat sedang main-main.
Bermain pula dalam mimbar,
Sabar itu separuh daripada iman,
Dugaan ditempuh dengan sabar.






BYEEEE




1 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera.
    saya Abang Wan selaku pengurus Blog Percutian Pulau Tioman ingin menjemput pemilik blog ini bercuti ke Pulau Tioman secara percuma. sila hubungi saya dengan kadar segera. terima kasih

    boleh hubungi saya direct ke 0192941683 abang wan

    BalasPadam