Khamis, 24 Mei 2012

SEHARI BERSAMA

Kanak-kanak riang bermain,
Bersenda bersama ibu,
Hari bersama rakan taulan,
Menjadi memori dalam kalbu.

Tampak tenang suasana buatan,
Pabila mandi tampak kegirangan,
Suasana mesra disapa keseronokan,
Sentiasa terbayang kisah keriangan.


Suatu hari Sabtu yang cerah, aku seronok bersuka ria bersama rakan -rakanku. Seronok mandi di Wet World Pedas, Negeri Sembilan. Akan ku ingat detik kenangan kita bermain air pada tanggal 19 Mei 2012. Pabila aku sampai di situ tenangnya rasa, melihat panorama taman rekreasi buatan dan kelebihannya ada kolam air panas.
Aku bermain 2 kali gelongsor tinggi.........perghhhhh memang mencabar dengan ketinggian macam 3 tingkat bangunan, aku dan rakanku bermain gelongsor air ni. macam takut-takut berani saja.......apa lagi aku pon mengelongsor..........setelah mencuba seronok rasanya.........
Aku dan rakan terus bermain air dan melihat keriangan keluarga bersantai.Setelah aku bermain air kami bergambar kenangan. Almaklumlah sudah bulan terakhir aku belajar di sini,jadi aku bergambar bersama mereka.
 Panorama taman tema tu sangat tenang , seronok dan dapat santaikan minda,Aku nampak haiwan yang menarik di zoo mini . Melihat merak mengembangkan kipas cantiknya,teruja aku. (macam jakun lak.....)heheheheh..........

Ok la aku akan paparkan gambar kenangan ni...............Lihat yaaaaaa.........Layannnnnnn >____<



Pintu hadapan wet world............
Semangat nak masuk nii.............HURaaaayyyyyyyyyyyyy
 PANORAMA WET WORLD PEDAS


















CAntik nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .>______<
Indahnyaaaaaaaaaa>______<
NAK MANDI LAAAAA

DUSHHHHHHHHHH

>_________<







MERAK KAYANGAN KEMBANG EKORNYA,
CANTIK DIPANDANG BERSAMA GAHNYA,
BAYANGAN PANORAMA TERINDAH BERSAMANYA,
HATI GUNDAH GEMBIRA JADINYA....


KAMI SEMPOI BERSAMA>_______<





( Sumber : PERSONA LESTARI)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan