Isnin, 2 April 2012

YANA PERGI ROMBONGAN

Jom aku mahu cerita suatu pengalaman masa adik aku pergi 'oversea'. Tidak lah jauh mana pun,kat Selatan Johor ini saja. Lalu jambatan kat Selat Tebrau sudah tiba.Adik aku seorang yang bijak sebab dapat PMR dengan cemerlang dengan daya usaha dan bantuan Allah SWT jua. Jeles aku nihhh.....

Adik aku cerita seronok pergi kota Singa. Ye la aku tak pernah pergi pon.........>O<......Cemburunya aku....he3...adik aku cakap seronok sesangat dapat mengalami pengalaman melawat di Taman Sentosa. Tempat tu indah dan permai la katekan.....he3

Mari lihat gelagat adik aku di Kota Singa nihhhhh.............



Muka selamba nak jalan2
Pandai gak adik aku snap....nampak Pulau dari Tambak....>__<

Kota Canggih dan Moden. Belanja lagi laaaaaaaaaaa

Cantik3


Tasik Mimpiiiiiiiii (Translate Goggle yang kateeee) 

Indah juga buatan manusia tapi lagi menajubkan untuk ciptaan Tuhan.....

Tesergam Indahhh arca Tu....

Gaya Selamberrrr...>____<

Cantikkk gak kan3

Pandainyeeeeeee fokus snap tuuuuu  >O<

Adik aku tererrrr.Tak gayat pon siap snap2 lagi....

Guru-guru yang berposing sakannnn...>___<

Tak nak mandii kerrrrr...........

Mentari terbenam di Kota Singa.
(Sumber: Adik aku yang ceritaaaa hehehehehh)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan