Rabu, 7 Mac 2012

BRAVO......^__________^


BRAVO.........Itu kompeni aku masa PLKN dulu.....Sudah 5 tahun memori itu pergi meninggalkan aku. Seronok dan pertama kali aku merantau dan berjauhan dengan keluarga aku. Hehe....pelbagai pengalaman menarik masa aku menjalani latihan di Kem Rekreasi Teluk Sari ,Penyabung,Endau,Mersing di Johor. Aku tidak lupa pada rakanku FiQa yang duduk sebelah  aku dalam bas,mungkin telah berjaya dalam landasan ilmu yang diceburinya. Ainun,Adah,dan sahabat kompeniku yang lain......hihihi...Walaupun aku tidak dapat menamatkan latihan di kem itu disebabkan memori hitam...aku tetap ingat akan mereka . Terima kasih kepada kawan-kawan dan minta maaf jika menyusahkan korang masa aku mengalami kesusahan dahulu.....Alhamdulilah, aku telah sembuh dan peristiwa itu menambahkan kekuatan kepadaku untuk menerapkan semangat................BRILLIANT............Terima kasih sahabatku yang berada di kem...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan