Jumaat, 9 Mac 2012

LUAHAN SUKMA :(





Setiap detik berlalu dengan pantas.Aku semakin meniti pelbagai asam garam kehidupan di alam fana ini. Aku sebagai pelakon di dunia ini melampirkan pelbagai tindak tanduk secara sedar atau tidak.Secara senghaja atau tidak.Setiap insan melakukan kesilapan dan kealpaan. Aku bukan manusia yang sempurna.Aku juga mempunyai perasaan walau diam sahaja. Aku ini seorang diam yang hanya berfikir. Selalu melakukan kesilapan.Selalu minitis kaca duka dan tersenyum walau hati berduka
.
 Aku insan yang ingin dimengerti, Tetapi aku tidak tahu.....apa yang aku perlu lakukan.....macam mana nak lakukan...........aku ni penakut sangat...............untuk memulakan sesuatu..............
Tetapi aku akan berusaha untuk berubah walau perlahan.....
@___________@


Hanya padamu Illahi aku mengadu.........dalam diam ku berkata padaMu...................

Hanya padaMu,
Ku mengadu,
Hanya padaMu,
Ku berdoa,
Hanya padamu,
Ku percaya,

ALLAH MAHA ESA...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan